Zestaw z spódnicą plisowaną

spódnica plisowana zestaw

Uwielbiam promocje, chyba jak każda kobieta. Wtedy mam poczucie rozkosznego rozgrzeszenia po kupieniu kolejnej torebki, spódnicy czy butów. Przecież nie zapłaciłam za niego ceny regularnej, a dużo niższą. Najlepsze są promocje w sklepach internetowych, na nie właśnie czekam i z własnego doświadczenia powiem czym przyciągnąć klienta.

Prawdziwe promocje

Jeśli chcę kupić coś co mi się podoba albo czego po prostu potrzebuję, obserwuję sklepy internetowe i ceny upatrzonego powiedzmy – spódnicy. Jeśli znalazłam już swój wymarzony fason i wiem że jej cena nie jest wygórowana, wolę poczekać na obniżkę, bo jestem przekorna. I właśnie gdy po raz setny sprawdzam cenę tej samej spódnicy nagle okazuje się, że w tym tygodniu jest na nią promocja! Smak zwycięstwa jest nieporównywalny z niczym innym. Tylko ta promocja ma być prawdziwa, czyli od jego rzeczywistej regularnej ceny musi być jakiś procent „zdjęty” aby świadomy klient nie poczuł się oszukany. Właśnie, przy planowaniu promocji, ciekawym pomysłem są np. promocje tygodniowe, takie, że w danym tygodniu czy miesiącu w promocji są sukienki, swetry czy spódnice damskie, a w następnym torebki. Tak jak właśnie promowane są spódnice plisowane na Bialcon.pl.

Nowa kolekcja

Lubię też gdy w sklepach internetowych z odzieżą damską przy wprowadzeniu nowej kolekcji na początku oferowane są klientom w niższej niż regularna cenie. Wówczas klient ma poczucie, że może kupić absolutny hit sezonu w niższej cenie. Jestem bardzo łasa na takie promocje. Bo mogę cieszyć się nowym produktem na początku sezonu a nie na jego końcu – jak w przypadku posezonowych wyprzedaży.

Kupuję w zestawie aby łatwiej tworzyć stylziacje

Każdy wie, że jeśli kupuje rzeczy osobno – koszule i spódnice ich łączna cena jest wysoka. Ale jeśli kupi te rzeczy w zestawie i jego cena będzie niższa niż gdyby kupował je osobno, z pewnością kupi zestaw. To bardzo wygodne połączenie produktów, a przy okazji możemy w łatwy sposób stworzyć ciekawą stylizację na lato. Przykład: spódnica plisowana z motywem kwiatowym, połączona z bluzką na długi rękaw. Oglądając tę bluzkę z żabotem na wieszaku, bez prezentacji z spódnicą nie pomyślałabym że obie te rzeczy mogłyby tak cudownie ze sobą współgrać.

Promocje w sklepach internetowych są skoncentrowane na potrzebach ich klientów. Takie promocje zatem powinny być spersonalizowane i dopasowane do nich. I dla mnie tu tkwi sedno powodzenia. Klient przywiązuje się do marki, tak jak do sklepu internetowego. Jeśli trafi w nim na spersonalizowane, skierowane właśnie do niego promocje toreb czy saszetek, ma poczucie, że ten sklep dba o niego jako o klienta. I zawsze do niego wróci.

3 Replies to “Zestaw z spódnicą plisowaną”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *