Uwielbiam promocje, chyba jak każda kobieta. Wtedy mam poczucie rozkosznego rozgrzeszenia po kupieniu kolejnej torebki, spódnicy czy butów. Przecież nie zapłaciłam za niego ceny regularnej, a dużo niższą. Najlepsze są promocje w sklepach internetowych, na nie właśnie czekam i z własnego doświadczenia powiem czym przyciągnąć klienta.
Prawdziwe promocje
Jeśli chcę kupić coś co mi się podoba albo czego po prostu potrzebuję, obserwuję sklepy internetowe i ceny upatrzonego powiedzmy – spódnicy. Jeśli znalazłam już swój wymarzony fason i wiem że jej cena nie jest wygórowana, wolę poczekać na obniżkę, bo jestem przekorna. I właśnie gdy po raz setny sprawdzam cenę tej samej spódnicy nagle okazuje się, że w tym tygodniu jest na nią promocja! Smak zwycięstwa jest nieporównywalny z niczym innym. Tylko ta promocja ma być prawdziwa, czyli od jego rzeczywistej regularnej ceny musi być jakiś procent „zdjęty” aby świadomy klient nie poczuł się oszukany. Właśnie, przy planowaniu promocji, ciekawym pomysłem są np. promocje tygodniowe, takie, że w danym tygodniu czy miesiącu w promocji są sukienki, swetry czy spódnice damskie, a w następnym torebki. Tak jak właśnie promowane są spódnice plisowane na Bialcon.pl.
Nowa kolekcja
Lubię też gdy w sklepach internetowych z odzieżą damską przy wprowadzeniu nowej kolekcji na początku oferowane są klientom w niższej niż regularna cenie. Wówczas klient ma poczucie, że może kupić absolutny hit sezonu w niższej cenie. Jestem bardzo łasa na takie promocje. Bo mogę cieszyć się nowym produktem na początku sezonu a nie na jego końcu – jak w przypadku posezonowych wyprzedaży.
Kupuję w zestawie aby łatwiej tworzyć stylziacje
Każdy wie, że jeśli kupuje rzeczy osobno – koszule i spódnice ich łączna cena jest wysoka. Ale jeśli kupi te rzeczy w zestawie i jego cena będzie niższa niż gdyby kupował je osobno, z pewnością kupi zestaw. To bardzo wygodne połączenie produktów, a przy okazji możemy w łatwy sposób stworzyć ciekawą stylizację na lato. Przykład: spódnica plisowana z motywem kwiatowym, połączona z bluzką na długi rękaw. Oglądając tę bluzkę z żabotem na wieszaku, bez prezentacji z spódnicą nie pomyślałabym że obie te rzeczy mogłyby tak cudownie ze sobą współgrać.
Promocje w sklepach internetowych są skoncentrowane na potrzebach ich klientów. Takie promocje zatem powinny być spersonalizowane i dopasowane do nich. I dla mnie tu tkwi sedno powodzenia. Klient przywiązuje się do marki, tak jak do sklepu internetowego. Jeśli trafi w nim na spersonalizowane, skierowane właśnie do niego promocje toreb czy saszetek, ma poczucie, że ten sklep dba o niego jako o klienta. I zawsze do niego wróci.
Bardzo lubię spódnice w tym stylu. Do tego kapelusz i retro torebka i stylizacja gotowa! 🙂
Ja również mam w swojej szafie 3 plisowane spódnice rożnych długości 😉
Te plisowane fasony bardzo przypominają mi modę na retro dodatki i ubrania. Czy wy też tak czujecie? 🙂
Numer dwa czyli kremowa za kolano – zdecydowanie w moim stylu 🙂
Takie eleganckie fasony zawsze były moją słabością. Na wiosnę będę musiała poszukać sobie takiej spódnicy plus małego eleganckiego plecaczka i jakiś wygodnych cichobiegów 🙂
Podoba mi się łączenie stylu eleganckiego ze sportowym. Jak ta spódnica i buty sportowe. Takie stylizacje niedługo pokażę na moim blogu dress-room.pl. Zapraszam Lidia
Ja obecnie poszukuje fajnego portfela bo mój wysłużył się już zdecydowanie za bardzo 😛 macie coś ciekawego? Sklepy z tanimi portfelami skórzanymi w Kaliszu są jak najbardziej mile widziane bo właśnie tam mi najbliżej.